Thursday 20 February 2020

KELUARGA KESAYANGAN SAYA

Saya mempunyai 7 orang ahli keluarga terdiri abah, emak, abang, kakak, saya, dan 2 adik perempuan. Saya sangat sayang mereka semua tanpa mereka hidup saya akan kesepian. Abah dan emak saya merupakan cikgu, manakala abang merupakan pegawai bank. Kakak pula bekerja di Johor dan saya masih menuntut ilmu di UPM. 2 orang adik di bawah saya masih belajar di IPG Sarawak. Saya akan belajar bersungguh-sungguh dan membalas budi baik mak ayah yang tak terkira. Semoga impian saya tercapai satu hari nanti. Bagi saya ahli keluarga saya sangat unik kalau abah sangat manja orangnya dan peminat tegar Liverpool. Emak walaupun garang sangat kasih akan anak-anaknya. Abang merupakan satu-satunya lelaki sulung yang ada dalam keluarga kami. Dia suka menyakat kami yang lain memandangkan kami semua perempuan. Kakak seorang yang kreatif dan suka membantu kami yang lain. Saya pula sejenis yang suka gelak dan kuat makan juga boleh tahan. Adik saya yang keempat ni sangat suka kartun walaupun usianya mencecah 20 an ke atas tapi masih tengok. No wonder dia dapat jurusan pendidikan awal kanak-kanak di maktab Samarahan. Yang bongsu pula inginkan perhatian tetapi kami adik beradik yang lain suka membulinya..HAHAHA. Tapi kami sayang. Terima Kasih Allah atas kurniaan nikmat yang sementara iniJ

No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2020: KALENDAR 2021

Hari ni nak cerita tentang tugasan yang menggunakan photoshop. En akmal banyak menerangkan tentang langkah-langkah membuat photoshop ka...